Jumaat, 6 Jun 2014

Pantai Batu Hitam, Kuantan




  • location: pantai batu hitam, Kuantan, pahang

  • serving : variety of ala carte foods

  • speciality : dine at beach

  • capacity : 200 person

  • operating hours: public property. Should open whenever you go.

  • toilet: 30 sen per entry.

  • entertainment: sea winds and sounds

  • childseat : no 





















There a lot of stalls but I choose this one because its nearest to the beach.








From the menu I picked a kuew teow goreng ladna. Even my main purpose is to enjoy the beach but I found this kuey teow is very delicious. So I got 2 in 1.

















1 ulasan:

  1. Kedai makan ni ok..tapi sungguh keterlaluan hidangan yg diberikan...
    Nasi ayam..ayam kasi tulang leher yg tkde isi..memang hampeh..air semua rasa kelaut dalam..tkde rasa...berniaga jaga pelanggan lah ..bukan setakat nak kaya cepat je...memang paling hampeh...tkde bintang dlm penilaian

    BalasPadam